my playlist

Thursday, December 2, 2010

oooo..beginilah rasanya...

sepanjang 2 minggu ni..saya selalu bersendirian..bukan sebab gaduh atau salah faham tapi sebab masing2 dengan kesibukan sendiri..2 orang 'room mate' ku itu praktikal AM..sy pula PM..naaaa...sbb itu tiap kali bangun pagi sy sorang2 jer..hehehe..dan bila balikdari praktikal pula....lampu bilik mesti sudah padam menandakan diorang dah ZZZzzzZZ..selalu sampai mlm around 10.30pm ..tinggal lah sy sorang2 melayan diri..kdg2 tpn mama.sister..dan Mr.E&E yg ter...ter...ter...(heheheh..biarlah rahsia)tapi bukan selalu juga kwn2 tu tidur awal..kdg ada juga masa kami cerita2 sambil mkn buah...(my fav fruit..nenas..jambu..red dragon fruit..n bla bla bla...opppssss lagi satu..banana..)

nak dijadikan cerita...hari ni 2nd of december..saya bangun seawal jan 6am..pastu sambung tidur 30min after that..and bangun jam 9am..try to call mama...tp xdpt..try tpn Mr.E&E pun xdpt..try lg tpn my luvly sista..zuraida and salina..xdpt2 juga...rasa nk marah sgt2...rasa nak baling hp tu pun ada gak..tetiba dpt sms dr celcom...mengatakan krdit tamat tempoh....isssyyyy,,(padanla xdpt call semua..)hehehhehehe...terpaksa la dikfirah ni diam2 melayan perasaan..minum milo n makan roti jagung gardenia....bila bersendirian tanpa ada kawan untuk cerita2 ni..rupanya memang x best la...rasa mcm orang bisu..pekak..pun ada..stress dibuatnya...

terfikir sejenak..mcmana orang2 yg di buang oleh keluarganya sendiri mampu untuk menghadapi situasi begini..tanpa dapat cerita2..cakap2..dan tanpa kawan..macamana ibu2 yang dibuang oleh anak2 dia tu menghadapi hari2 tanpa bicara..issshhhh( apa pula melalut ni kan..)hehehehehe..

apa pun...saya sayang mama saya..family saya Mr.E&E saya dan kawan2 saya....daaaa

2 comments:

  1. luv u my Sista... Kakak mu yang sorang ni pun inggaaaa usinnya kio.... hehehe...

    ReplyDelete
  2. Pila, jangan lupa buka belog baru gue.. sayamaudiet.blogspot.com

    ReplyDelete