my playlist

Friday, November 12, 2010

benarkah?

hari ni aku dgn group aku kene buat presentation tentang haji..tapi antara kumpulan dgn ustad ti je la..pastu ust tu tanya sorang2..aku dpt soalan tentang hadas kecik..lepas sesi soal jawab dari ustad kepada murid2nya..datag pula sesi soal jawab antara murid dan ustad..hehehe..soalan aku berbentuk mcm ni..
"apa hukumnya orang yang kawin d selatan thailand sedangkan walinya masih ada dan wali tersebut xda masalah?..wlpun jarak melebihi 2 marhalah?...ustad tu jwb TAK SAH ..so?..nanti dtg malaysia..diorang kena DAM..tapi klu ada anak..nanti anak tu x di iktiraf...(blurrrrr jap..aku x fasih sgt n x faham sgt ust tu cakap apa...dia cakap loghat kelantan..and im sabahan..ada juga suasana sikit2 mcm itik dengan ayam cakap)

yang mengelikan hati sgt2..ada kawan ni tanya ustaz.."ustaz..klu pmpuan bleh x pg solat raya aidiladha?"klu pg.dapat daging x?..sbb kami ni musafir...hahahahahaha..lawak

1 comment: